Intenzivna športno-atletska vadba, ki združuje vaje za kondicijo in vzdržljivost, kot so tek, poskoki in izpadni koraki ter vaje za moč, kot so počepi in sklece. Primeren je za vsakogar, tako za začetnike, kot tudi za dolgoletne navdušence. Izboljšana koordinacija in spretnost, velika poraba kalorij ter izboljšanje kardiovaskularnega sistema so zgolj nekateri pozitivni učinki Bodyattacka. Vadba je koreografsko nezahtevna, pa vendar omogoča, da ob energični in motivacijski glasbi dosežete ter presežete meje svojih telesnih sposobnosti.

 

POZITIVNI UČINKI VADBE
•    Povečana poraba kalorij
•    Tonizirane in oblikovane mišice
•    Izboljšana telesna vzdržljivost za energijsko zahtevne športe
•    Izboljšana koordinacija in spretnost
•    Izboljšana moč
•    Povečana kostna gostota
•    Povečana pljučna in srčna kapaciteta
•    Pospešena izguba maščobe

 

KAKO NAJ ZAČNEM?
Za vsak Les Mills program obstajajo opcije različnih intenzivnosti, težje in lažje, s katerimi lahko vsak trening prilagodite svoji trenutni fizični pripravljenosti. Za začetek torej potrebujete le športno opremo, brisačo in plastenko z vodo, vse ostalo pa vam bo na voljo v vašem centru. Svetujemo pa vam, da se pred prvim obiskom posameznega treninga spoznate z inštruktorjem, ki vam bo predstavil trening in opcije, primerne za začetnike.

 

KOLIKOKRAT NA BODYATTACK?
Priporočeno število posamezne vadbe na teden je odvisno predvsem od vaših vadbenih ciljev, zato se o tem posvetujte s svojim inštruktorjem.

Je najuspešnejša oblika skupinske vadbe v vsej zgodovini fitnes industrije.

Predstavlja 45-60 minut trajajočo vadbo z drogom in prilagodljivimi utežmi. Narava vadbe povzroči znatno kurjenje maščob (povišana stopnja metabolizma) ter izboljšanje tonizacije, moči in vzdržljivosti celotnega mišičnega sistema.

Po začetnem ogrevanju, sledi trening vseh večjih mišičnih skupin, ki temelji na vajah z utežmi, kot so npr. počepi, potisk s prsi, mrtvi dvig, itd… Vadba se zaključi z ohlajevanjem in razteznimi vajami.

BODYPUMP je primeren tako za moške, kot za ženske, mlade in stare, vrhunske športnike ter začetnike. Na podlagi raziskav, ki so potrdile več kot pričakovane efekte kurjenja maščob, ter ostale pozitivne učinke na področju vzdržljivosti, moči in drugih splošno dobro bitnih lastnosti, je BODYPUMP tudi znanstveno dokazan, kot “najhitrejša pot do popolne postave”. Vsake tri mesece Les Mills izda novo BODYPUMP vadbo, s svežo koreografijo in glasbo.

BODYPUMP povečuje pusto mišično maso, mišično moč in vzdržljivost. Je izredno primeren za križni trening v kombinaciji s kardiovaskularnim treningom, kot je npr. RPM, BODYCOMBAT ali BODYSTEP.

 

Nekateri od mnogih pozitivnih učinkov (lastnosti) BODYPUMP vadbe:

  • preprost in učinkovit trening primeren za vse starosti in nivoje treniranosti,
  • izboljšana mišična moč in vzdržljivost,
  • izboljšana telesna forma in mišični tonus,
  • izboljšana moč vezi in ligamentov,
  • povečana gostota kostnega tkiva (deluje preventivno proti osteoporozi),
  • izboljšana telesna drža in mišična sorazmernost celega telesa,
  • zvišana stopnja metabolizma,
  • izboljšan hormonski status,
  • močnejši imunski sistem.

Boot Camp, ki je ime dobil po vojaškem načinu treningov, je oblika funkcionalne vadbe, pri kateri uporabljamo predvsem lastno težo in enakomerno aktiviramo vse mišične skupine. Vaje so tehnično nezahtevne, sestavljene iz kombinacije sonožnih poskokov, sklec, trebušnjakov, počepov, dviganja uteži ali različnih predmetov, raztezanja elastičnih trakov, uporabe funkcionalnega pripomočka TRX (Total Resistance eXercise), kettlebellov, teka ipd.

Vaje potekajo v intervalih, njihova intenzivnost pa privede do izboljšanja vzdržljivosti in moči. Izziv BootCampa je med drugim tudi pripeljati telo do njegovih skrajnih zmogljivosti pri čemer, ob hkratni vključitvi več mišičnih skupin, telo porabi več kalorij in se v njem pospešuje metabolizem. Ob redni vadbi, ki praviloma poteka v skupini, se ob krepitvi splošne telesne pripravljenosti in vzdržljivosti, krepi in izboljšuje psihična moč in posledično sproščajo negativni učinki stresnega načina življenja. Nenazadnje se v okviru BootCamp vadbe v skupinah krepi ekipni duh in druženje, ki se iz prostorov za vadbo prenaša tudi v zasebno življenje.
BootCamp je primeren tako za ženske, moške, rekreativce, tekmovalne športnike, ne glede na starost in fizično zmogljivost, v ugodnih vremenskih razmerah pa lahko vadba preselimo tudi na prosto.

BOOT CAMP DAJE MOŽNOST ZA:

– izboljšanje splošne telesna pripravljenost, moči, vzdržljivosti,

– krepitev mišic,

– izgubo odvečnih maščob in oblikovanje telesa,

– izboljšanje psihične moči,

– krepitev ekipnega duha, pridobitev novih prijateljev,

-izboljšanje načina prehrane.

Je edinstven sistem vadbe, ki povezuje:

  • vaje za krepitev
  • vaje za gibljivost
  • vaje, kjer kot obremenitev uporabljamo upor.

 

GLAVNI NAMEN VADBE:

  • krepitev mišic trupa (vse trebušne in hrbtne mišice) – centra telesa in ohranjanje stabilnosti med izvajanjem gibanja z nogami in rokami,
  • mobilizacija hrbtenice
  • izboljšanje gibljivosti.

Vadba je primerna za vse, ki imajo bolečine v križu, za nosečnice, kot poporodna vadba in za tiste, ki imajo težave z osteoporozo.

 

POZITIVNI UČINKI:

  • močnejša hrbtna muskulatura, saj vadba preprečuje pojav bolečin v hrbtenici pri večjih obremenitvah
  • bolj pokončna drža in vitka postava
  • boljše ravnotežje
  • manj težav pri spanju in manj stresa.

VIDEO

Prilagojen način vadbe za starejšo populacijo, kjer je poudarek na stabilizaciji trupa, koordinaciji, krepitvi hrbtenice in raztezanju.

Z vadbo v zlatih letih si boste povečali vitalnost in upočasnili prehitro staranje – zagotovljena pa je tudi prijetna družba.

Je izvirni licenčni program, ki temelji na medicinskih raziskavah in praktičnih izkušnjah. Potrebno je posebej poudariti, da ne gre zgolj za naključno skakanje po trampolinih, temveč za specifično koordiniran sistem vaj.

WJ vadba je idealna za oblikovanje telesa in prinaša številne pozitivne učinke. Ker vpliva na vse sisteme telesa se smatra za visoko učinkovito vadbo. Patentirani trampolini so TUV certificirani ter izpolnjujejo vse zdravstvene in varnostne standarde.

Razmeroma velika skakalna površina WJ trampolinov omogoča izvajanje širšega spektra vadb. Skakalna površina je na jekleno ogrodje pritrjena s posebnim gumijastim pasom, kar prinaša številne prednosti v primerjavi z običajnimi z vzmetmi pritrjenimi trampolini.

Prednost gumijastega pasu je, da prenaša kinetično energijo do telesa na bolj učinkovit način, ter tako zmanjšuje možnost udara na organe in obenem znatno ščiti vezi in sklepe. Držalo, ki se pritrdi na trampolin omogoča izvedbo različnih tipov vadbe in uporabniku daje občutek varnosti in stabilnosti.

Vadba na WJ trampolinih je primerna za vse starostne skupine, zaradi svojih specifičnih lastnosti pa je vadba lahko tudi pomemben del v procesu rehabilitacije.

 

Pozitivni učinki WJ vadbe:

  • program vsebuje elemente raztezanja, kardio vadbe, pospeši izgorevanje maščob in pripomore k izboljšanju mišičnega tonusa – vse omenjeno zgolj v eni uri,
  • izboljšuje koordinacijo, ravnotežje in stabilnost, kjer aktiviramo preko 400 mišic in porabimo tudi preko 1000 kcal,
  • povečuje kapaciteto pljuč in pospešuje metabolizem,
  • pripomore k zmanjševanju krvnega tlaka in zmanjšuje tveganje za kardiovaskularne bolezni
  • pozitivno vpliva na zmanjšanje bolečin v vratu in hrbtenici,
  • izboljšuje dovod kisika v celice in tako upočasnjuje proces staranja,
  • stimulira produkcijo hormona endorfina oz. hormona sreče,
  • vzpodbuja presnovo in tako pripomore k zniževanju holesterola v krvi, pripomore k boljšemu spancu in boljšemu duševnemu počutju.

Je srednje do visoko intenzivna vadba, ki je namenjena predvsem krepitvi in oblikovanju trebuha, nog in zadnjice. Za dodatno obremenitev in oblikovanje zadnjice aerobni del izvajamo na stepu, na in čez katerega stopamo v kombinaciji korakov/ poskokov. Aerobnemu delu sledijo vaje za krepitev mišic trupa in zadnjice, ki se izvajajo z ali brez različnih pripomočkov.

  • Aerobni del: telo z enostavno koreografijo (elementi) ogrejemo in pripravimo na napore, temu sledi poskočnejša koreografija s pomočjo katere dvignemo srčni utrip
  • Krepilne vaje: kot pove že kratica TNZ, vadba vsebuje izbrane krepilne vaje osredotočene predvsem na trebuh, noge in zadnjico. Pri vajah povečujemo obremenitev s pomočjo različnih pripomočkov kot so ročke, elastike,… Več časa posvetimo oblikovanju kritičnih predelov, vendar pri tem ne zanemarimo tudi rok in hrbta.

Zaključni del vadbe je namenjen raztezanju obremenjenih mišic. Glavni cilj vadbe je torej oblikovanje telesa (trebuh, noge zadnjica), povečanje mišične mase, zmanjševanje maščobnih oblog, izguba odvečne telesne teže ter izboljšanje splošnega fizičnega in psihičnega počutja.

Vadba je primerna za vse starostne skupine.

Booty predstavlja vodeno  skupinsko vadbo za oblikovanje telesa, kjer bo poudarek predvsem na mišicah vaše zadnjice. Zadnjica je kompleksna mišica sestavljena iz treh delov, tu bomo krepili prav vse. Vadba poteka brez koreografije, tako da je res primerna čisto za vsakogar. Tako za tiste, ki so bolj pripravljeni, kot za tiste, ki so začetniki. Uporabljajo se razni rekviziti, kot so stepi, ročke, elastike in palice. Sprememba oblike vaše zadnjice je zagotovljena.
OrtoFit treningi so povsem prilagojeni posamezniku, posameznikovi trenutni sposobnosti in telesni pripravljenosti ter ciljem, ki jih želiš sam doseči. Sliši se dobro!

Treningi so zasnovani na funkcionalni vadbi telesa, ki je najbolj približana naravnemu in uporabnemu gibanju človeka, s čimer se izboljšajo agilnost, koordinacija, moč, vzdržljivost, eksplozivnost, hitrost in stabilnost. Večinoma se treningi izvajajo z uporabo lastne teže, včasih pa se uporabljajo tudi pripomočki (kettlebell, trx …). Vaje so prilagojene posamezniku in njegovi želji, pa naj bo to izguba odvečnih kilogramov ali kaj drugega. V isti skupini lahko trenirajo tako vrhunski športniki kot rekreativci.

Kar pa je zelo pomembno, da pri naših vadečih spremljamo napredek z meritvami in testiranji, ki se izvajajo po vsakem ciklju cca 2 do 3 mesece, s tem vidijo kako napredujejo.

Mi trenerji pa govorimo z dejanji 🙂

Je koreografsko nezahtevna intervalna vadba, ki združuje tako cardio intervale, kot tudi vaje za moč. Vaje bomo izvajali v različnih časovnih intervalih ali krožno po postajah. Vadba je primerna za vsakogar, saj se intervale prilagaja glede na posameznikove zmožnosti, tako da je primerna za vrhunske športnike kot tudi rekreativce oziroma tiste, ki se z treningi srečujejo prvič, tako za moške kot tudi za ženske. Vaje se izvajajo z lastno težo ali z različnimi pripomočki kot so ročke, stepi, uteži, trx, elastike, itd…

Kar je pri intervalni vadbi prednost je to, da izzove visok nivo kurjenja maščobe še dolgo po opravljenem treningu, tako da so rezultati hitrejši in izguba telesne maščobe uspešnejša.

Funkcionalna vadba – vzdržuje in izboljšuje funkcijo posameznika

Funkcionalna vadba je vadba, ki je sestavljena iz kompleksnih gibov in vaj, v nasprotju z vadbo v fitnesu, pri kateri vadeči izvajajo vaje predvsem v fiksiranem položaju in v enem ali dveh sklepih.

Takšna oblika vadbe ne pozna izoliranega treninga določenih mišičnih skupin (v primerjavi s fitnesom), temveč je izjemno raznolika vadba, ki se najbolj približa naravnemu in uporabnemu gibanju človeka, izboljša koordinacijo, moč, vzdržljivost, eksplozivnost, hitrost, stabilnost….

Športni rekviziti

Pri funkcionalni vadbi vaje lahko izvajamo z lastno težo, ali uporabimo različne pripomočke kot so TRX, medicinke, bosu žoge, stepe, uteži, ročke, elastike in še bi lahko naštevali…

Športni rekviziti so med seboj kompatibilni in predstavljajo najboljše možno razvijanje in urjenje vseh naših motoričnih sposobnosti.

Prednosti funkcionalne vadbe

  • stopnjevanje težavnosti vaj,
  • kompleksnost izvedbe posameznih vaj,
  • stopnjevanje intenzivnost,
  • krepitev več mišičnih skupin hkrati,
  • boljše mišično ravnovesja,
  • izboljšanje medmišične koordinacije,
  • izboljšanje sklepne stabilnost.

Namen funkcionalne vadbe

  • pridobiti mišično zmogljivost,
  • izboljšati gibčnost,
  • izboljšati koordinacijo,
  • izboljšati mišično moč,
  • izboljšati agilnosti,
  • preoblikovanje telesa,
  • dvigniti nivo energije posameznika,
  • vzpostaviti posameznikovo samozavest,

Za koga je funkcionalna vadba primerna

Funkcionalna vadba je primerna za vse, tako za začetnike kot tiste kateri so v dobri fizični kondiciji. Tako za rekreativce, kot tudi za vrhunske športnike. Vadba se vsakemu posamezniku lahko zelo prilagodi, ravno zaradi tega ni omejitev glede stopnje pripravljenosti, glede let ali glede spola vadečega.

Primerna je za vse starostne skupine in različno fizično pripravljene posameznike. Vadba se izvaja v manjših skupinah zato je število mest omejeno.

Pridružite se treningu v skupini TraiN4U!

TraiN4U je kombinacija treningov za moč in visoko intenzivnih oziroma HIIT treningov. Način treninga je primeren za vsakogar ne glede na spol, starost ali splošno kondicijski pripravljenost: od popolnega začetnika, povratnika po poškodbi, aktivnega rekreativca, med nami se vedno najde tudi kakšna nosečnica, ali pa je še to pred kratkim bila. Na treningu je vedno prisoten najmanj 1 trener, število ljudi v skupini pa je omejeno na maksimalno 12. To omogoča individualen pristop trenerja do vsakega posameznika, večjo preglednost in boljše vzdušje, kjer se udeleženec ne počuti kot številka.

Na treningu se uporabljajo vse vrste pripomočkov (uteži, trx trakovi, kettlebelli, prožne elastike) s poudarkom na utežeh. A naj vas, pripadnice nežnejšega spola, to ne prestraši! Strah pred utežmi bomo spremenili v veselje dela z njimi, to vam zagotavljam!

Pridružite se nam lahko kadarkoli med letom, saj so treningi in način dela tako sestavljeni in popolnoma prilagojeni posamezniku.

Postani član Kluba LAGUNA

Klub LAGUNA je klub registriranih uporabnikov storitev po posebnem ceniku.

VČLANI SE