Boot Camp, ki je ime dobil po vojaškem načinu treningov, je oblika funkcionalne vadbe, pri kateri uporabljamo predvsem lastno težo in enakomerno aktiviramo vse mišične skupine. Vaje so tehnično nezahtevne, sestavljene iz kombinacije sonožnih poskokov, sklec, trebušnjakov, počepov, dviganja uteži ali različnih predmetov, raztezanja elastičnih trakov, uporabe funkcionalnega pripomočka TRX (Total Resistance eXercise), kettlebellov, teka ipd.

Vaje potekajo v intervalih, njihova intenzivnost pa privede do izboljšanja vzdržljivosti in moči. Izziv BootCampa je med drugim tudi pripeljati telo do njegovih skrajnih zmogljivosti pri čemer, ob hkratni vključitvi več mišičnih skupin, telo porabi več kalorij in se v njem pospešuje metabolizem. Ob redni vadbi, ki praviloma poteka v skupini, se ob krepitvi splošne telesne pripravljenosti in vzdržljivosti, krepi in izboljšuje psihična moč in posledično sproščajo negativni učinki stresnega načina življenja. Nenazadnje se v okviru BootCamp vadbe v skupinah krepi ekipni duh in druženje, ki se iz prostorov za vadbo prenaša tudi v zasebno življenje.
BootCamp je primeren tako za ženske, moške, rekreativce, tekmovalne športnike, ne glede na starost in fizično zmogljivost, v ugodnih vremenskih razmerah pa lahko vadba preselimo tudi na prosto.

BOOT CAMP DAJE MOŽNOST ZA:

– izboljšanje splošne telesna pripravljenost, moči, vzdržljivosti,

– krepitev mišic,

– izgubo odvečnih maščob in oblikovanje telesa,

– izboljšanje psihične moči,

– krepitev ekipnega duha, pridobitev novih prijateljev,

-izboljšanje načina prehrane.

 

ZAKAJ JUTRANJI BOOTCAMP?
Je edinstven sistem vadbe, ki povezuje:

  • vaje za krepitev
  • vaje za gibljivost
  • vaje, kjer kot obremenitev uporabljamo upor.

 

GLAVNI NAMEN VADBE:

  • krepitev mišic trupa (vse trebušne in hrbtne mišice) – centra telesa in ohranjanje stabilnosti med izvajanjem gibanja z nogami in rokami,
  • mobilizacija hrbtenice
  • izboljšanje gibljivosti.

Vadba je primerna za vse, ki imajo bolečine v križu, za nosečnice, kot poporodna vadba in za tiste, ki imajo težave z osteoporozo.

 

POZITIVNI UČINKI:

  • močnejša hrbtna muskulatura, saj vadba preprečuje pojav bolečin v hrbtenici pri večjih obremenitvah
  • bolj pokončna drža in vitka postava
  • boljše ravnotežje
  • manj težav pri spanju in manj stresa.

VIDEO

Je srednje do visoko intenzivna vadba, ki je namenjena predvsem krepitvi in oblikovanju trebuha, nog in zadnjice. Za dodatno obremenitev in oblikovanje zadnjice aerobni del izvajamo na stepu, na in čez katerega stopamo v kombinaciji korakov/ poskokov. Aerobnemu delu sledijo vaje za krepitev mišic trupa in zadnjice, ki se izvajajo z ali brez različnih pripomočkov.

  • Aerobni del: telo z enostavno koreografijo (elementi) ogrejemo in pripravimo na napore, temu sledi poskočnejša koreografija s pomočjo katere dvignemo srčni utrip
  • Krepilne vaje: kot pove že kratica TNZ, vadba vsebuje izbrane krepilne vaje osredotočene predvsem na trebuh, noge in zadnjico. Pri vajah povečujemo obremenitev s pomočjo različnih pripomočkov kot so ročke, elastike,… Več časa posvetimo oblikovanju kritičnih predelov, vendar pri tem ne zanemarimo tudi rok in hrbta.

Zaključni del vadbe je namenjen raztezanju obremenjenih mišic. Glavni cilj vadbe je torej oblikovanje telesa (trebuh, noge zadnjica), povečanje mišične mase, zmanjševanje maščobnih oblog, izguba odvečne telesne teže ter izboljšanje splošnega fizičnega in psihičnega počutja.

Vadba je primerna za vse starostne skupine.

Booty predstavlja vodeno  skupinsko vadbo za oblikovanje telesa, kjer bo poudarek predvsem na mišicah vaše zadnjice. Zadnjica je kompleksna mišica sestavljena iz treh delov, tu bomo krepili prav vse. Vadba poteka brez koreografije, tako da je res primerna čisto za vsakogar. Tako za tiste, ki so bolj pripravljeni, kot za tiste, ki so začetniki. Uporabljajo se razni rekviziti, kot so stepi, ročke, elastike in palice. Sprememba oblike vaše zadnjice je zagotovljena.
Je koreografsko nezahtevna intervalna vadba, ki združuje tako cardio intervale, kot tudi vaje za moč. Vaje bomo izvajali v različnih časovnih intervalih ali krožno po postajah. Vadba je primerna za vsakogar, saj se intervale prilagaja glede na posameznikove zmožnosti, tako da je primerna za vrhunske športnike kot tudi rekreativce oziroma tiste, ki se z treningi srečujejo prvič, tako za moške kot tudi za ženske. Vaje se izvajajo z lastno težo ali z različnimi pripomočki kot so ročke, stepi, uteži, trx, elastike, itd…

Kar je pri intervalni vadbi prednost je to, da izzove visok nivo kurjenja maščobe še dolgo po opravljenem treningu, tako da so rezultati hitrejši in izguba telesne maščobe uspešnejša.

Prilagojen način vadbe za starejšo populacijo, kjer je poudarek na stabilizaciji trupa, koordinaciji, krepitvi hrbtenice in raztezanju.

Z vadbo v zlatih letih si boste povečali vitalnost in upočasnili prehitro staranje – zagotovljena pa je tudi prijetna družba.

NIT je visokointezivna vadba s trenerko Natašo Gorenc. Gre za zabavno kombinacijo funkcionalnih vaj za moč, vzdržljivost in gibljivost. Narava vadbe povzroči znatno kurjenje maščob (povišana stopnja metabolizma) ter izboljšanje tonizacije, moči in vzdržljivosti celotnega mišičnega sistema. Vadba ne vsebuje koreografije in jo lahko izvajamo z opcijami oziroma lažjimi različicami ter tako prilagodimo svoji telesni pripravljenosti.

Je funkcionalen trening z obremenitvijo celotnega telesa. Pri vadbi se uporabljajo tako rekviziti kot lastna teža, gibanja pa so kompleksna in dinamična. Največkrat se uporabijo rekviziti kot so kolebnica, kettlebelli, medicinke, TRX trakovi, elastike, vrvi,.. Izvaja pa se tudi zelo širok nabor vaj: tek, poskoki, sklece, trebušnjaki, počepi, vzgibi, pilometrične vaje…

Na treningu se ne preizkuša maksimalne moči, kar pomeni, da je primerna tako za moške kot ženske, mlade in stare, vrhunske športnike ter začetnike.

NIT nam pomaga doseči želeni napredek, boljšo motoriko, stabilnost, moč in hitrost. Tak način treninga je primeren za vsakogar, ki si želi učinkovitih treningov in hitrega napredka.

GALERIJA

Postani član Kluba LAGUNA

Klub LAGUNA je klub registriranih uporabnikov storitev po posebnem ceniku.

VČLANI SE